quinta-feira, 19 de abril de 2012

Diário do Observador #3

Observer's Bingo Book
Day 36 177
We left that world. Finally, I was starting to go crazy pretending to be a nice guy. I'm not a nice guy.

Day 36 178
Digging through minds all day, "Aji" and I found very interesting things. That fucking bitch, Uni, used some kind of distorted Edo Tensei to bring back some ninjas that I killed. I just did not know that one of them was my father. My
DAMN father! Whattafuck! How I'm gonna kill him again?

day 36 179
I'm pissed off. I will not write anything.

Day 36 181
As I suspected, Yahiko and his uncle took me straight to the Kaguya's hideout. It's so cool to manipulate people to do what you want: D. I have to capture one of them, only that I could know what to do to destroy that damn bodyguard Boshoku. Rikimaru, I'll catch you!

Day 36 180
A group of eight of the Mist ninjas saw me and I had to get rid of them. For the first time I used the book in a fight. Nah, it was not really a fight. I do not count as a match when my enemies die in less than four seconds.


Tradução:
Extraído do Diário do Observador ("Livro Bingo do Observador")  

Dia 36177
Saímos daquela mundo. Finalmente, já estava começando a ficar maluco se fingindo de cara legal. Eu não sou um cara legal.

Dia 36178
Vasculhando mentes o dia inteiro, "Aji" e eu descobrimos coisas bem interessantes. Aquela puta maldita, Uni, usou algum tipo de Edo Tensei distorcido para trazer de volta alguns ninjas que eu matei. Eu só não contava que um deles era meu pai. Meu MALDITO pai! Mas que porra! Como eu vou matar ele de novo?

Dia 36179
Estou puto. Não vou escrever nada.

DIa 36181
Como eu suspeitei, Yahiko e seu tio me levaram direto ao esconderijo dos Kaguya. É tão legal manipular pessoas a fazerem o que você quer :D. Eu tenho que capturar algum deles, só assim poderia saber o que fazer para destruir aquele maldito guarda-costas da Boshoku. Rikimaru, eu vou pegar você!

Dia 36180
Um grupo de oito ninjas da Névoa me viram e eu tive que me livrar deles. Pela primeira vez eu usei o livro em um combate. Que nada, aquilo nem foi realmente um combate. Eu não conto como combate quando meus inimigos morrem em menos de quatro segundos.

Nenhum comentário:

Postar um comentário